HAVARIJNÍ SLUŽBA LBD Praha 3 - non stop linka:
 
226 227 277

 

Havarijní služba je nově od 1. 8. 2016 zajišťována naším smluvním partnerem firmou JANPE v oborech: voda, topení, plyn, elektro a čištění kanalizace nepřetržitě 24 hodin denně, ve všední dny, o sobotách, nedělích a dnech pracovního klidu.

V případě havárie vody, kanalizace, plynu a elektro lze objednat zásah havarijní služby telefonicky na telefon č. 226 227 277 přímo na non stop dispečink firmy JANPE - smluvního partnera LBD Praha 3. Pracovník dispečinku přijetím hovoru z tohoto telefonního čísla havarijní služby LBD Praha 3 identifikuje, že se jedná o klienta LBD Praha 3.
Zásah havarijní služby může objednat v pořadí - člen statutárního orgánu společenství vlastníků nebo bytového družstva (dále jen SVJ/BD), v případě jejich nepřítomnosti vlastník jednotky a v případě jeho nepřítomnosti pak i nájemce jednotky.
Na dispečink nahlaste údaje o volajícím, adresu domu, místo závady v bytu nebo společných částech domu a dále specifikujte havárii a dohodněte pro zasahujícího technika způsob zajištění přístupu do domu (technik nebude mít klíče od domu – v nočních hodinách ani o svátcích mu je nemůže předat ani správce objektu LBD Praha 3).

Za provedení vlastního zásahu havarijní služby
je stanoven poplatek 300,- Kč + DPH za výjezd/akci.
Cena práce za 1 hodinu (i započatou) činí 350,- Kč + DPH. Cena za dopravu, manipulaci – dopravné je účtována paušální částkou 300,- Kč + DPH.  

Tato cena za provedené havarijní služby bude vyúčtována na podkladě objednatelem potvrzeného zakázkového listu. 
V případě, že se nejedná o havárii na společné části domu, ale na části domu náležející k jednotce, bude platba vlastníkovi nebo nájemci jednotky účtována v hotovosti pracovníkem poskytujícím havarijní službu, pokud nebude oprávněným zástupcem statutárního orgánu určen způsob platby fakturací na SVJ nebo BD a současně tento způsob platby potvrzen v zakázkovém listu.
V případě následného zjištění, že se jedná o společnou část domu nebo o část náležející k jednotce, může být vyúčtovaná částka přefakturována SVJ/BD nebo opačně vlastníku jednotky. 

Jsme přesvědčeni, že tato nová koncepce výrazně přispěje ke zkvalitnění našich služeb a zlepší také současně podmínky práce pro statutární orgány Společenství vlastníků a Bytových družstev v domech, ve kterých LBD Praha 3 zajišťuje činnosti správce.

Pracovníci technického oddělení LBD Praha 3 Vám jako obvykle poskytnou v pracovní době veškerou potřebnou technickou pomoc při řešení havarijní situace a následně i při odstranění následků.